Spletne strani uporabljajo meta podatke v obliki meta oznak (meta tag). Meta oznaka se uporablja v HTML jeziku in vsebuje ali shranjuje podatke o spletni strani, ki pa niso prikazani v spletnem brskalniku. Takole to zgleda v HTML kodi:
Ime (name) prve meta oznake je: keywords. Vsebina (content) te meta oznake pa so naslednje besede: les, pohištvo, atrij, vrtno, vrtna miza.
Ime (name) druge meta oznake je: description. Vsebina (content) te meta oznake pa je opis: Generalni zastopnik za leseno vrtno pohištvo.
Te podatke uporabljajo iskalniki, ko uvrščajo vaše spletne strani na svoje sezname. In kako jih uporabljajo?
Ali meta ključne besede vplivajo na rangiranje spletne strani?
Verjetno boste presenečeni, če vam povem, da Google že dolgo časa ne upošteva meta ključnih besed (keywords) pri rangiranju vaše spletne strani. Tudi, če to polje pustite povsem prazno, bo rezultat enak. Včasih je celo smiselno pustiti to polje prazno, saj s tem konkurenci ne razkrijete, katere ključne besede so za vas najbolj pomembne.Kaj pa meta opis ali description?
V kombinaciji z naslovom (na zgornji sliki je označen z oznako ‘title’) je opis veliko pomembnejši. Naslov in opis iskalniki uporabljajo pri prikazu rezultatov iskanja. Glede na zgornjo sliko bi bil vaš prikaz na strani z rezultati iskanja v Googlu takšen:Prav tako kot pri ključnih besedah pa Google pri rangiranju opisa ne upošteva. Naslov in opis sta pomembna, saj je to prvo, kar vaše potencialne stranke vidijo, ko se jim prikažejo rezultati iskanja. Zaradi tega se v splošnem predlaga, da naslov in opis vsebujeta ključno besedo, za katero optimizirate vašo pristajalno spletno stran (landing page).
0 komentarji:
Objavite komentar