SEO – Optimizacija za iskalnike
V preteklih letih je postala beseda SEO nekaj, kar zna izgovoriti skoraj vsak, ki ima spletno stran. Ugotovili smo, da je okoli te besede veliko nejasnosti, ki begajo predvsem lastnike spletnih strani.Gre za problem tehnologije oz. tehnološkega napredka v razmerju do trga. Tehnologija napreduje hitreje kot trg in nekateri “iskalci zlata” mrzlično izkoriščajo neznanje svojih strank ter prodajajo delne resnice. Zato smo se odločili, da bomo SEO posvetili celo serijo objav v našem blogu, kjer bomo razložili, kaj to sploh je, katere tehnike se splača uporabljati za boljše rezultate pri uvrščanju na spletnih iskalnikh in kaj so le začasne rešitve.
SEO namreč ponuja tudi tehnike, ki delujejo le kratkotrajno. Na dolgi rok pa prinašajo predvsem veliko dela in sorazmerno visoke stroške. V naših objavah se bomo osredotočali na rešitve, ki imajo dodano vrednost in dolgotrajno prinašajo pozitivne učinke.
Dobra novica je, da so se pri Google-u potrudili in objavili dokument, ki je sprva služil samo ekipam znotraj Googla. Dokument nam prijazno razloži vse osnovne pojme in tehnike za optimizacijo spletnih strani.
V primeru, da znate govoriti angleško, torej predlagam, da si ogledate Google-ov Search Optimisation Starter Guide.
Preden začnemo razpravljati o posameznih tehnikah je dobro imeti vsaj splošno predstavo. Zdi se mi, da temu namenu najboljše služi info-grafika. Martin Missfeldt je na svojem blogu tagSeoBlog objavil zanimivo grafiko na to temo. Na sliki lahko vidite dejavnike in povezave med dejavniki, ki so najbolj pomembni za Google, ko se odloča o razvrščanju rezultatov.
0 komentarji:
Objavite komentar